Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Edukacja

trening czytania i pisania metodą strukturalną

Przed rozpoczęciem treningu wykonuje się diagnozę czytania i pisania za pomocą standaryzowanego testu KOCP. Jest metoda analityczno- syntetyczna, dzięki której uczeń zrozumie podstawowe struktury języka. Dziecko uczy się w sposób świadomy, a nie odtwórczy.

Trening składa się z:

  • analizy – rozbioru słów na mniejsze jednostki
  • syntezy – po rozłożeniu na sylaby, dziecko ponownie je łączy, aby odczytać, bądź zapisać.
  • sekwencyjności – przechodzimy przez sylaby, po słowa, zdania, teskty.
  • wieloetapowości – uczniowie przechodzą przez wiele etapów.

Metoda ta polecana jest przede wszystkim dla:

  • dzieci z dysleksją
  • dzieci z ADHD
  • dzieci z problemami z koncentracją
  • dzieci z problemami słuchowymi
  • dzieci z problemami behawioralnymi

Edukacja

Wczesne Wspomaganie Rozwoju

To specjalistyczne wsparcie dzieci w rozwoju we wszystkich sferach funkcjonowania. Wspomaganie aktywności społecznej, wspomaganie aktywności językowej, wspomaganie aktywności poznawczej.

Edukacja

terapia ręki

Usprawnianie małej motoryki, poprzez ćwiczenia ręki, palców, dłoni, a także całego ciała.

Dla dzieci:

  • z trudnościami manualnymi
  • z trudnościami grafomotorycznymi
  • z obniżonym poziomem graficznym
  • z niedojrzałym chwytem pisarskim
  • „niezgrabnych ruchowo”

Edukacja

trening Umiejętności Społecznych, czyli TUS

Daje możliwość przećwiczenia, modelowania, a także zmiany zachowania dziecka. Każda codzienna sytuacja jest doskonałą okazją do ćwiczenia i doskonalenia umiejętności społecznych. Niektóre osoby jednak potrzebują wsparcia w tej kwestii i właśnie dla nich są zajęcia TUS.

    Cele treningów TUS:

    • optymalizacja zachowań społecznych
    • zrozumienie swoich emocji i radzenie sobie z nimi
    • zdobycie umiejętności społecznych
    • i najważniejsze przełożenie wyćwiczonych umiejętności do rzeczywistości

      Trening Umiejętności Społecznych pełni rolę:

      • edukacyjną
      • kompensacyjną
      • korekcyjną
      • terapeutyczną